Final Fantasy 7 Rebirth

Възможно е компютърната версия на Final Fantasy 7 Rebirth да излезе в рамките на няколко месеца след версията за PS5

Новият трейлър на Final Fantasy 7 Rebirth включва най-коравия кон, който някога сте виждали, Cloud, който кара Segway, и датата на излизане на PlayStation 5: 29 февруари 2024 г.

Предполагахме, че Rebirth, втората част от трилогията за римейк на FF7 на Square Enix, ще се появи на PC около година след излизането на версията с два диска за PS5. Точно това се случи с първата част, която излезе в Epic Games Store през декември 2021 г. като Final Fantasy 7 Remake Intergrade, няколко месеца след версията за PS5 и повече от година и половина след версията за PS4. Но почакайте, в края на новия трейлър на Rebirth има малка звездичка:

Както можете да видите на изображението по-горе, Square Enix е добавила бележка, в която се казва: „Не е наличен на други формати поне до 29.05.2024 г.“ Това не означава, че PC версията на Rebirth със сигурност ще излезе в края на май 2024 г., но ни се струва разумно да приемем бележката като намек, че трябва да я очакваме приблизително тогава. Това би било по-близо до разликата между PS5 и PC версиите на FF7 Remake, така че има някакъв смисъл, но е много по-бързо от обичайния едногодишен ексклузивен прозорец. Ще се въздържим да празнуваме, докато не бъде потвърдена реална дата за PC.

Що се отнася до останалата част от трейлъра, преработването на ролева игра за PlayStation от 1997 г. в три игри изглежда рисковано, но Питър Джаксън успя да превърне „Хобит“ в три дълги филма, като добави един куп материали от приложенията, а Square Enix изглежда няма проблем да увеличи FF7.

„Макар че основната сюжетна линия е по-мащабна и по-амбициозна от тази в предишната игра, Final Fantasy 7 Rebirth прегръща и концепцията за „свободно изследване“ със завладяващи истории, забавни миниигри, могъщи чудовища и още много други неща, които можете да откриете на картата на света“, казва режисьорът Наоки Хамагучи в изявление, публикувано в X. „Надяваме се да изследвате този свят в детайли, тъй като ви очакват близо 100 часа приключения.“

Едно нещо е сигурно: Square Enix не е имала проблем с уголемяването на коня на Один, който в нашия работен Slack беше наречен „най-набитият кон на всички времена“:

Играх компютърната версия на оригиналния Final Fantasy 7 навремето – тази, която се предлагаше в трапецовидна кутия – и по време на част от нея попаднах в непроходима катастрофа, така че така и не я завърших. Все пак не мисля, че греша, като казвам, че Облак никога не е карал Segway в тази игра, така че това е още нещо ново, което можете да забележите в трейлъра по-горе. Останалата част от трейлъра се фокусира върху показването на миниигри и моменти от историята, които бяха в оригинала, включително надбягване с чокобо и боксова миниигра от версията на Лас Вегас в FF7.

Едно нещо, което знам, е, че Аерит умира, а това е единственото нещо, което всички знаят за историята на Final Fantasy 7. В изявленията на разработчиците, публикувани в X, също се споменава това събитие и как то може да се промени или не в Rebirth.

„Знаем, че феновете умират от нетърпение да видят една конкретна сцена“, пише продуцентът Йошинори Китасе (курсивът е мой), който казва, че историята ще се „разгърне по-драматично от всякога“ и отбелязва, че Rebirth може да се играе като самостоятелна игра, но че включва резюме на FF7 Remake

„Независимо дали сте се запознали с оригиналното заглавие, или ще се впуснете в това приключение с нови очи, надяваме се, че ще посрещнете финала на това произведение при свои собствени условия“, пише творческият директор Тецуя Номура, което подсказва, че финалната сцена на играта ще бъде много обсъждана.